you are my everything, my head, my heart, my mind, my wing.

fredagar är softa. jag fick till och med mer sovmorgon än vanligt för mam var hemma och kunde skjutsa mig till skolan. och i skolan hade vi matte med b och sen fick vi sluta för mats var fortfarande inte där. ibland har man det bra. så jag åkte hem och satt och kollade på chocolat. vad jag älskar den filmen. och så är johnny depp snyggis med juhe.
träningen var trist. fast vi körde klappleken, alltid något. och jag kom ju inte sist, i alla fall.

imorgon blir det hemmatävling för hela slanten. massa bra va. tagga 400med juhe! inte för att jag lär orka, men ändå... och sen ska jag ju till jens på kvällen. jag längtar nästan :*

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0