what have i done to fall so hard for you?

torsdagar är hemska. fast jag överlevde dagen utan smärre problem. eller okej. jag kan inte gå på hälarna. jag råkade klanta mig och vända på tok för nära väggen och drog upp fötterna på kanten. det gjorde så satans ont så det finns inte. jag lär ju inte kunna gå imon. grattis. och så lär jag ha träningsvärk från fysen. som vanligt.
dagens skönast kommentar måste varit på spanskan. vi hade debatt, jag och nico.
nico: "lo he visto con mis... eh... ajos!" (jag har sett det med... mina vitlökar!)
ajo är vitlök. ojo är öga, lol xD

anna ternheim är lovely. och imon är det fredag va. det betyder två lektioner och sovmorgon och sluta tidigt. puss på det. och sen på lördag är det tävling och mys! :*

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0