och jag önskar att jag inte blev kär i dig.

ojoj, jag vet att det typ är år och dar sen jag skrev sist, men vårt internet hemma funkar inte i och med att routern pajade efter att hela huset först slocknat och kylskåpet dött. dock började kylskåpet funka igen, tur det.

hur som helst. i lördags så var det tävling. morgonpasset var dåligt. jag badade 100 medley och bröt 400 medley. fick världens kallsup och kunde inte andas. jag minns inte när jag var så förbannad sist. men det kompenserade upp bra när jag blev trea på 100me (dock cirkus sekunden över pers) och vann 200fr och persade. så nu har jag fyra biobiljetter som går ut den fjärde. nån som hakar?
på kvällen åkte jag till jens. mer än så behöver jag inte tala om. alla verkar ju redan veta allt. men ja, det var mys.

i söndags gick jag upp och tränade ungefär världshistoriens tråkigaste pass. så jag tränade sammantaget 8 pass den veckan. måndag, tisdag, onsdag, onsdag, torsdag, fredag, tävling lördag och söndag. pust. jag känner verkligen att jag inte har nåt liv xD

igår var inget nämnvärt, skolan är tråkig. jag tränade och sånt igår med. sen smsade jag med jens, men råkade somna och vaknade sen vid fem med mobilen i handen. han trodde nog att jag blev lite sur, men jag tänkte att det var lite taskigt att förklara sig fem på mornen, så jag skickade senare när jag gått upp sen ^_^

strax ska jag gå och träna. det är test-vecka. bra att vi antagligen lär köra maxpulstest eller nåt sånt då ju.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0