mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta.

lördagar borde ju vara bra dagar. varför slutar det aldrig så då? min lördag har varit åt helvete. som så många andra lördagar. jag vill bara krypa ner under täcket och gömma mig och lyssna på lasse och håkan och kent. låtar man gråter till. låtar som gör att man inte känner sig ensam.

jag hatar min dator. nu vägrar den till och med göra en systemåterställning! JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! kan inget nån gång gå som jag vill?
jag vill ha nästa helg nu. hemmatävling. och jag vill ha nuss med. jag vill åka bort hemifrån. jag orkar inte. jag vill umgås med folk som verkligen bryr sig om mig och som för en gångs skull är snälla och omtänksamma. jag vill ha lördag kväll.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0