men dom och jag var aldrig vänner.

okej. jag har inte bloggat på år och dar, känns det som.
fast jag åkte ju till rom i måndags. och kom hem i fredags. då blev det träning direkt och sen hem och sova och tagga jdm. rom var förövrigt inte så mycket att nämna. sevärdheter och italienare och god mat, typ.
jdm var dock en historia i sig. jag älskar mina brudar. fan vad bra vi simmade sammantaget, men jag själv gjorde bara dåliga prestationer. allt beroende på att jag inte tränat och att jag inte kan göra dessa jävla bröstsimsvändingar. men matildo hade ont i knät så jag åkte på bröstsimmet i båda lagen ändå. ouch. på 50med hade jag typ 38.5. det är la ändå okej. OCH VI SLOG KLUBBREKORD! med fem hela sekunder, wiho! sen slog vi även klubbrekord på söndagen med nästan en och en halv sekund på 50fr. jag hade typ 30.5 och de andra var alla under 30. jag vill också vara under 30. jag får komplex. hmpf. sen var tiden mellan passen också rätt bra. vi tjejer hade hur roligt som helst. vi håller ihop i vått och torrt. och så smsade jag lite med jens va. och försökte ge mig på matten, vilket inte gick så bra. och sen var det all denna rivalitet med jönköping. vi tävlade mot dem i lagkapperna. vi slog dem 4 av 5 gånger, både vi och killarna. ägda! ja, lag två menar jag ju då... och det var så jäkla roligt innan sista laget när vi stod och värmde upp.
"inte abel...!" - alice.
"inte nässjö!" - abel.
"inte jönkööööping!" - jag.
sen gick det en stund.
"inte jöönköööping! OJ!" - abel.
"jag håller med!" - emil.
"vi med!" - jag, annie och alice.
världens största skratt. snacka om att knäcka sig själva, HAHA!

imorgon har jag matteprov. ni borde verkligen önska mig lycka till. jag hoppas och tror att jag kan det innerst inne, även om jag inte lyckats visa det på de uppgifter jag gjort...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0