it's no better to be save than sorry.

jag känner faktistk för att lägga upp en dagens. det var ju sjukt längesen och jag har haft så tråkigt idag så jag måste ju få nåt roligt ändå.

Dagens humör: okejglad.
Dagens borde: träna och göra spanskan.
Dagens måste: sova och låta bli att äta godis 24-7.
Dagens frisyr: äckligt och sedan nytvättat.
Dagens klädsel: mjukisar <3
Dagens planer: sova. läsa.
Dagens vill ha: mvg i matte c och fysik och lite annat.
Dagens längtan: lördag <3
Dagens beroende: surt godis.
Dagens skratt: efter midnatt på msn med malin.
Dagens irritation: allt typ.
Dagens kommentar: ingen.
Dagens låt: take on me - peter morén (se youtube-klippet nedan).
Dagens vän: jens.
Dagens onyttiga: godis.
Dagens misslyckande: övningskörningen som vanligt.
Dagens köp: inget.
Dagens värda: peter bjorn and john och p3.
Dagens bästa: jens.
Dagens sämsta: att jag inte lyckades släpa mig till träningen.





/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Jenny

haha go stil på han ;P

2009-01-19 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0