i take a step forward.

så. tisdag. jag har ont överallt.
matteprovet var svinsvårt. jag kunde inte riktigt de två sista, men jag hoppas nån poäng ändå, så att mvgt sitter. fast sådär lagom roligt att skriva matte i två och en halv timme va. jag borde få pluspoäng bara därför. de kvarvarande lektionerna, engelska och fysik, var inget nämnvärt. vi fick en ny bok att läsa på engelskan. jag tycker inte ens om engelska. blä.
sen gick jag och köpte block och klippte mig. mitt "långa" hår är borta igen. men jag har äntligen fått tillbaka min frisyr, va ^_^ sen fick jag typ springa till träningen. som var svinjobbig. världens syrapass. jag kan inte minnas när jag hade sån här syra sist. vi körde först massa 25or hårt och löst och sen 12x100 fart fyra. hade man inte ont nånstans sen innan så hade man det efter den serien. och då skulle vi köra evighetslagkapp. tjejerna mot killarna. grattis. killarna var två färre än oss. vi simmade i trettiotvå minuter. och killarna lyckades inte besegra oss. jag kunde inte röra mig av all mjölksyra i hela kroppen. fatta hur viktor och jocke hade det då. de simmade en tredjedel fler än oss. aj. mjölksyra är inte världens bästa.

och imorgon blir det faktiskt ingen träning. jag ska utnyttja min sovmorgon, wiho!

/f.


PS. och gissa vem som fixat baldejt, vavava! jag ska gå med lövet, tjohoo! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0