i agree, i agree with you sister.

underbar dag. pap anade inget. och vi har släpat mat halva dagen. vid typ halv fem kom lite släktingar. jag älskar mina kusiner. och moa var bästa hjälpen. sen droppade det in folk till och från. och jag och moa plockade mat och tallrikar. men det var väldans mys. alla rt är så trevliga. när moa åkt hem och bj och lol också dragit nöjde jag mig med anders och anders och tomas. de är så väldigt trevliga. jag och lingh stod och pratade om ditt och datt hur länge som helst. sen pallade jag inte vara kvar när jag vart där sen tre, så jag gick hem vid halv ett med micke och marinette.
såå. jag ska sova. ungefär nu. för om ett dygn åker bilen mot skavsta och rom, wiho!
fast jag ska hinna simma distansjakt först. ouch. inte vart i vattnet sen i tisdags. och inte igen förräns på lördag. och då är det JDM!!! jag lääängtar! <333

/f.


PS. grattis min älskade pap! han är femtio år nu va! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0