everybody's seeking for happiness.

jag måste spy lite galla nu. jag hatar min dator för att den inte uppdaterar sig som den ska. jag hatar att mitt photoshop inte funkar bara därför. jag hatar att jag måste fytta allt jag äger och har på datorn till externa. jag hatar att vi måste göra en systemåterställning. jag hatar mitt itunes. jag hatar att all musik nyss försvann från mitt itunes. JAG HATAR!!!

jag borde kanske berätta om några av mina nyårslöften också.
- jag ska försöka ändra mig till det bättre (underförstått, jag dissar de som inte gillar mig och fortsätter som vanligt.)
- försöka äta mindre godis (som alltid)
- inte bli tjockare.
- bli brun.
- åka på massa festivaler.
- ha ett freaking amazing år.
sen har jag några till som är för privata för att hänga ut här. inte för att det är så överdrivet många som läser, men ändå...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0