en rörelse i ögonvrån.

tack gode gud för att onsdagen är över. det har varit tungt.
morgonträning och trevlans efteråt. sen gick jag till skolan och var effektiv och gjorde min spanska. sen spelade jag bubbletrouble. roligaste spelet juhe. sen var det värt att ha en lektion och sen hål i två timmar. så vi (jag, honey, moa, michan och saba) gick till coco thai och käkade. mumsigt. sen hade vi en lektion till och sen slutade jag. värt. men jag orkade inte åka hem innan träningen. det kändes inte lönt och jag var inte ens hungrig, för det är ju ungefär det jag hinner göra hemma på en halvtimme. äta, alltså. pinn var slappt. jag klarade sidböj så nu får jag äntligen köra styrka på söndagar med. tjoho. själva simningen var okej. lite blandat och massa växlingar. sen så vet jag inte vad som hände, men nu har jag sjukt ont i axeln. aaj. och jag och anna pratade på träningen. vi kan ju inte ha värsta styrkan imon. då kommer vi ju få träningsvärk och då kommer jag ju aldrig kunna ta mig igenom 400med. hmpf.

och jag ska inte med till nuss heller. inte lönt. tyckte inte imse heller. jag ska vara hemma och vila och träna med richard på söndagen. det var faktiskt det jag ville. jag hade verkligen ingen lust att åka av och an till västerås helt själv med tåg, bara för att simma 50br. så nej. jag ska ta vara på min studiedag istället.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0