but the choir in my chest is always stuck on the chorus.

idag var det sådär. jag tränade inte morgon. vilket egentligen var lite ledsamt. jag älskar ju morgonträningar egentligen. skolan var okej. vi labbade med chips på kemi b. roligt. "äre fest äller?!" tvätta chips i bensin = alla är lite smålulliga. sen råkade jag klanta mig och spilla ut mina och michans chips, så vi kommer inte kunna göra klart. ouch. och så sa ann att jag ska få mvg i kemi a. det gjorde min dag va. sen hann jag hem och käka lite och sen träning. lite pinn och sen a-pass med andreas. världens tråkigaste. och sjukt jobbigt. vi körde typ ultra. fjäril. jobbigt. det enda roliga var 400 fr-arm t+p. jag hade faktiskt 5:04. fyra sek under pers wtf! då blev jag glad. så jag BORDE ju kunna persa rätt rejält nästa gång jag simmar det. under 5 kanske?
sen fick vi sitta och vänta i typ en halvtimme, för det var möte med föräldragruppen. jag undrar egentligen hur det kommer bli. vi får väl se.

och nu vet jag inte hur det blir med hello saferide heller. jens bokade biljetter åt honom och mig. men jag vill gå med malin med. och nu bråkar de som fan. jag orkar inte.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0