behöver lite kärlek från fel sort.

mitt internet funkar igen, wiho! och vi har en snygg, vit, ny router. hur coolt är inte det, liksom.

träningen var faktiskt rätt bra. tärningen och sånt. och en 50 fjärs-spurt. men william vågar inte köra mot mig. han gjorde 34.0 i helgen, och "slår alla oss" som viktor så fint kommenterade. fast det vet han ju inte. för vi simmade ju INTE det i helgen. men jag och wille körde fjärs idag, men inte mot varandra. det vågar han alltså inte. tänk om jag tar honom, ju!

imon blir det träning och sen skola och fixa engelskan. den är tråkig. jag hatar engelska ju. fast jag vet inte om det blir kvällsträning än. vi får se.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0