all you want is right here in this room.

åhå, nyår var helt underbart bra och hur roligt som helst.
vi började kvällen hos tamara. tjejerna i nva07 och albin och ida och frida, engberg och issa. men vi hade massa trevlans. sen gick vi till mattias. fast där var det rätt lamt och massa nior. så vi satte oss och pusslade. sen gick vi till parken och träffade svinmycket folk. jens och lövet var roligast. lövet var full på enbart öl. och så var han värsta pussig ^_^ och jens är rolig, haha. efter nån timme blev malin och annie och jag meddragna på efterfest hos hadd. där var det bara killar från te-trean och tjejer från sp-trean. vi kände oss lite lätt malplacerade, men vi tyckte ändå att vi gjorde världens prestation. vi började på förfest hos tamara och slutar på treornas efterfest hos hadd xD

idag blev jag väckt på tok för tidigt ansåg jag. men jag fick lite mat och sen åkte jag och pap ut och övningskörde i typ två timmar. jag är bra. not. sen har jag smsat med jens hela dagen. han är plutten. han når ju knappt upp till mina axlar, hihi ^_^

/f.


kvällens klädsel bestod av
klänning köpt på zara i bratislava
två par svarta tights mot kylan
silverörhängen med pärla.



Vill du kommentera?
Postat av: malin

jag vill bara tillägga! JAG blev med dragen inte ni, hehe

och nej, jag skryter inte ^_^

2009-01-06 @ 01:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0