We ran through streets at night.

igår var det härligt. jag älskar att gå på hockey med pap. fast matchen var sämst, lika som förra. 2-2 i fulltid och efter 1:58 i sudden gör frölunda mål. det är som om hv liksom tappar luften såfort det blir sudden. gå och dö! kul att hv typ hade tolv utvisningar också. men jag tvingade dit jens, så han kunde träffa mig lite. trevlans.
idag var det värt. fysiken var rätt värd. snabba labbar och sen satt vi och pratade fest och sånt resten. najs. och matten var också bra. fast jag kan typ inget. palla cos x och sånt ju.

strax blir det träning. enligt säkra källor var det jobbigt och tråkigt igår. jag skulle tippa på 60x50 idag. men hoppas jag har fel. och sen kommer jag ha tråkigt. jag var populär igår och fick välja mellan jens och joz. så då valde jag den senare, men nu har hon blivit sjuk så det blir inget. så jag är ensam. blä. jag dissade jens för vi ses ju på fredag igen. iih! jag längtar!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0