speed of sound.

okej att jag inte orkade igår. och mitt msn funkar inte för vi gjorde en systemåterställning. jag hatar.
i tisdags åkte vi skidor i ulricehamn hela dagen. så sjukt värt och roligt. även om det bara var cirka tre åk som jag inte ramlade nån gång under. men ja. jag har fetaste blåmärket på höften och jag har träningsvärk ungefär överallt. fast mest i armarna, vilket är ganska konstigt. och jag var och tränade direkt efter att vi kommit med bussen och sedan igår på morgonen och på kvällen. jag är inte så intelligent som jag verkar. aj överallt. och kvällsträningen igår var så långt ifrån värd som man bara kan komma. vi hade andreas. vi var tre pers. och vi fick hitta på hela passet själva. gud så roligt. jag hatar andreas. det må jag säga. men när pappa hämtade mig efter träningen blev jag lycklig. han har fått igång photoshop! wiho! men msn funkar ju som sagt inte på min användare, men dock på pappas. jobbigt jobbigt läge.

idag hade jag samhällsprov. det gick nog inte så värst bra. inte så väldigt oväntat heller, för den delen. men ja. nu har jag strax spanska. bra att jag typ inte kan mina glosor eller nåt. sen ska jag hem och dra och träna. men imon är det fredag och det är mys. jag ska nog till jens. hoppas och vill och tror jag. :*

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0