Sagor för barnen som är som du.

träningen var hyfsat jobbig. fysen funkade inte alls, inte för nån av oss. jag orkar inget. men richards pass är åtminstone alltid roliga. fast okej. 10x100 med ben utan vare sig platta eller fenor var väl inte världens roligaste. men sen körde vi massa fart och lite syra-lagkapper så trött blev man allt.
nu ska nog jag och pap övningsköra lite. och jag måste ta mig samman och läsa kemi. och klantig som jag är glömde jag biologin i skolan. jag hade ju faktiskt haft tid i helgen att göra läxan. jag lär ju verkligen inte ha tid som att plugga alls som vanligt. jag måste träna ikapp så många pass som det bara går. och nästa vecka kan jag få ihop sju pass med stjärnjakten. jag har inget liv.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0