mitt land är mitt land, bara mitt land, bara mitt.

jag är trött. jag har helt sjukt ont i axlarna. de dödar mig. och jag vet inte vad jag gör. tyck synd om mig, hallå.
idag var det okej i skolan. gympan var jobbig. tempoboll, darko och fogel hade elevlektion. det var jobbigt, som sagt, men rätt tråkigt. jag gillar inte fotboll, basket, nätboll(?) eller lacrosse. suck. samhällen var helt meningslös. jag och honey spelade nån ny version av bubble trouble, tss. sen var det kemiprov. gick hyfsat tror jag. men ingen vet hur det gick ju. alla jag har pratat med fick olika svar på sista mvg. så vi får väl se. men det kändes rätt bra (vilket ofta brukar betyda crap. men jaaa). sen var det spanska. jag hade vg på provet. fruktansvärt. jag hade missat 25 (!!!) jävla (!!!) poäng på verben. HAT! jag blir så jävla trött på mig själv. jag kan ju!

träningen idag var lam. fysen var inte överdrivet jobbig. men den är ju ändå inte särskilt rolig. fast knästående på boll är så roligt. jag äger. jag och henke kastade typ gris med en trekilos medicinboll. och jag klarade av att stå kvar ju. det är härligt när något funkar nångång. sen simpasset. mina axlar är helt fullt och totalt paj. jag tvingade både conny och petra att massera. sen ville martijn också. aj. jag har världens knut mellan skulderbladen. och nu ska jag lägga till en stretchövning till alla mina. ljumskarna. blir jag mjukare där blir mina bröstbentag typ perfekta och det kommer gå mycket fortare. jag ska testa nya tekniken på lördag. iih!

dagens kommentar stod bröderna myrlander för.
imse: "kör fjäril och bröstsim på femman och frisim och ryggsim på sexan."
annie: "varför det?"
jag: "space ju."
william: "vad är space?" (här var första gapskrattet)
viktor: "hallå. RYMDEN ju!" (andra och det betydligt högre gapskrattet)

imorgon är det fredag! :*

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0