kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

åhå. från fredagen den trettonde till alla hjärtans dag på en natt. men alla ont följs ju av nåt gott, så är det väl? fast jag har seriöst gett upp alla hjärrtans dag. för länge länge sen. därav mitt hyfsat otrevliga och odrägliga msnhumör. fast mest mot jens. och ja, jag har väl mina skäl, så... men tack gud för musik. tack gud för spotify. måste vara världens bästa ungefär. jag har lyssnat på EN låt hela morgonen. i thought you said summer is going to take the pain away. jag har en förkärlek för låtar med långa titlar. hello saferide. underbara annika norlin. som jag får se live om knappt två veckor. om det nu blir nåt. jag orkar inte. orkar inte vara jobbig. orkar inte känna efter. orkar inte gråta. orkar inte vara ledsen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0