It must be true, no one can look as good as you.

åhå. jag är hemma från london. okej. jag har varit hemma sen igår natt. men jag fick inte internet att funka igår. men msn funkade av nån konstig anledning. fast iofs så funkar inte internet på min användare nu heller så nu är det pappas som gäller igen. jag blir så trött.
men london var hur som helst bra. jag shoppade massa. men så var jag sjuk så det blev ju som det blev med. inte samma ork som annars. jag köpte iaf tre par skor, en klänning från harrods (!!!), en regnkappa, en skiva, ett par speedo-dragshorts, nån chiffongsak, en t-shirt från zara, linne och tights från topshop och massa shit från boots. japp.

jag vill bli frisk. jag har världens hosta. min förkylning var kortvarig, ungefär två dar, så den har redan gått över. men jag vill vara frisk så jag kan träna och umgås med folk ju.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0