här kommer lyckan för hundar som oss.

jag är trött och har ont i armarna. så går det när man jämt tränar. skola och träning igår. träningen var jobbig. pass på 4900. men det var hyfsat roligt. fast jag kände att jag inte kan ta i. sen var det träning imorse. lagom slentrianmässig. fast jag körde massa fjärs och det var så gött. jag har flyt i simningen nu, på fjärilet. sen så skulle vi ju på bio vid kvart över tio, och jag hade ingen anledning att åka till skolan innan så jag skyndade mig hem och SOV. helt underbart + att jag inte var trött alls i skolan idag. fast filmen var kass. och vidrig liksom. varför? jag tyckte inte ens om boken. sen gick vi och åt pizza och när vi kom tillbaka till skolan hade typ hela kemin gått och niclas blev jättearg. hmpf. och b-klassen var ju inte ens där ju! sen var det bara en lektion till och sen cyklade jag hem. bra att mina växlar frusit i uppförsbacken. jes. träningen var dessutom heeelt överflödig. det ENDA positiva är att vi får passmarkering för det. sen testade jag mina dragshorts med, och helvete vad tungt det vart. jag pallade insimmet med dem, liksom. men jag får väl testa dem lite då och då och se när jag blir starkare. de är åtminstone snyggt rosa ^_^

imorgon är det älskade torsdag. jag kommer dö. jag hatar dessutom gympa. och så har jag spanskaprov. bra att jag inte pluggat ett skit. som vanligt. men jag tror jag kan verben, dock kan jag nog inte alla fraserna, men det löser sig säkert och jag får hoppas på det bästa ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0