fredagen den trettonde.

det är ju faktiskt fredagen den trettonde. jag förstår inte folk som nojjar över sånt. jag har slutat tro på skrock. shit händer jämt. för några år sen så flög jag utomlands i typ fjorton timar fredagen den trettonde. men inte störtade vi inte. det är bara en excuse för att folk ska få tillåtelse att vara rädda. som häromdagen. jag upptäckte att det inte finns rad nummer tretton på ryanairs plan. LAME! hur vidskeplig får man bli? äh. folk är korkade.

och imorgon är det alla hjärtans dag. bra att jag inte har nån att fira dagen med. eller, jag ska väl inte ljuga. jag har ju faktiskt jens. men eftersom jag är sjuk och sånt så är det ju synd om honom då. även om det hade varit väldans mys att träffa honom. en vecka är lång tid.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0