ett sprucket hjärta är ett sorgligt sätt att starta nånting nytt.

åh. jag är glad.
träningen var rolig. fast fysen var jobbig, men jag klarade 2x10 pull-ups i alla fall. starka sandy, liksom. sen hade vi richard för första gången. han är bra. vi körde 20x50, första 25 br-arm med kick och sen kicka rakt uppochner i tjugo sekunder och sen frisim tillbaks och vila 30. det tog en evinnerlig tid, men det var rätt roligt. sen körde vi fart med fenor. vi körde nån typ lagkapp, fast alla var i samma lag. max 50 frisim med fenor. jag hade 29.0 på första. sen så lät jag bli att andas så många gånger och då hade jag 28.5. wiho! sen hade jag världens syra så sista gick på 29.4. hmpf. men ändå fruktansvärt bra. men jag är trött nu. och har fortfarande värsta syran i armarna.

nu blir det nog lite övningskörning. sen borde jag läsa samhällen också. prov, jippy! typ not. palla skolan. provschemat var ju ljust. två prov i veckan typ. ungefär två helt fria veckor (än så länge) fram till sommaren. positivt!

jag vill vara med dig !

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0