en liten pojke i förstora skor, den pojken blir säkert pilot.

måndagen efter lovet är alltid jobbig. hemsk. helt perfekt att börja med en och tjugos matte, med matte d som ingen förstår något av. cos^2 v + sin^2 v = 1. wtf, liksom?!
jag orkar inte med kemi. jag orkar definitivt inte med svenska. jag orkade möjligtvis när vi läste "sexstrejken". det var dagens ljuspunkt. steven som läste med sån inlevelse. "vänta, jag ska bara hämta en säng!"
så anmälde jag mig till bilskolan idag med. lika bra att bli av med shittet. jag vill ha det däringa körkortet NUNU!

träningen var dessutom jobbig. första dagen i vattnet på en och en halv vecka. hej grepp, liksom. och tydligen så är det distansvecka. gött att vi inleder med 900 stratos och sen slänger på 6x100 rtk och sen 1900 sträcksim, ej split. och efter det lite ultra på korten. jes. JIPPI! det är sånt som gör livet värt. jag kommer ha träningsvärk imorgon. sen var det nån ny kille där. typ assistent till imse. från holland av alla ställen. och det första imse kläcker ur sig är att jag är singel. något som han dessutom inte har en jävla aning om. då blev jag smått förbannad. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0