du är det bästa som hänt en idiot som jag.

jag vill gå och dö just nu. jag blir helt sjukt sur på msn. VARFÖR KAN DET INTE FUNKA?!

men ja. spanskan var slapp. och skönt var ju det. sen vart det träning. jag orkar inte mer. fysen var jobbig. jag har svinmycket träningsvärk i armarna och mitt blåmärke blir bara större och större. bra då att vi skulle köra typ kroppsrullningar och typ gå upp och nudda tårna. jag som inte ens kan sova på sidan har ju inte en chans i världen att kunna rulla och förflytta kroppstyngden över mitt blåmärke. hmpf. häv pallade jag inte ens. och självklart så är det ju testvecka nu. helt underbart. så vi åkte på att simma 1500. gud så härligt. jag känner verkligen att allt dryper av sarkasm. jag är ju verkligen i mitt livs toppform. conny konstaterade att jag har ungefär tio knutar mellan skuldrorna. skönt. men 1500 gick ändå rätt okej. jag kunde väl simma bättre kanske, men 20:45 var la okej. mja. jag är trött.

imorgon är det änteligen fredag. jag har längtat sen i lördags typ. tur att jag har sovmorgon och slutar tidigt. och tagga 40 (minst) x50 på träningen. sen blir det nog att träffa jens. hoppas jag. jag behöver nog kram.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0