don't say a word, i know you feel the same.

så. träningen igår var dödarN. 40x50. fast vi hade lätt hunnit 60. jag skulle sluta på 37 men klappade ihop totalt efter typ 25 och höll inte tiden. jobbigt. sen åke jag till jens. M to the Y to the S. kunde knappt bli bättre. men nu är jag halvt om halvt sjuk. vet inte om det är jens fel. i vilket fall så lär han också bli sjuk.
jag hostar som fan just nu. ont i halsen, hosta och träningsvärk i magen är ingen vidare kombination. om det åtminstone kunde låta bli att göra ont när jag hostar, liksom.

ikväll är det melodifestivalen. trist faktiskt. jag har tappat lusten att kolla på mello, alla artister är ju så sjukt kassa. okej, lasse lindh är bra. hade varit bäst om timo var med med. jag älskar honom. vi lyssnade på timo hela halva kvällen igår. kärlek.

dessutom åker jag och mam mot skavsta, stansted och london inatt. shopping. fast det är snökaos där, så vi får väl se hur kul det blir. och jag kommer nog längta hem lite. men jag får väl ta och överleva.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0