bara sålänge det finns stjärnor över oss två.

en rättså ovärd söndag. sova halva dagen och sitta hos mormor andra halvan. kul. inte.
men jag har lyckats få igång itunes en gång för alla. och synkat med ipoden. alltså är ALL min riktigt bra musik helt väck. jag hatar. jag har till exempel inget säkert! eller de bra håkan. så om någon i världen skulle vara gullig och skicka dem skulle jag bli helt lycklig.

imorgon är det skola igen ju. jag känner mig inte helt pepp. tur att jag bara har ett prov. och spanskan kan jag ju alltid hyfsat. ska bara lära in ändelserna lite snabbt med. sen har jag typ två prov i veckan fram till sommaren. fatta att jag längtar till påsklovet. men det är ju sju hela veckor tills dess. eller, jag har ju apu innan dess med. så sex veckor innan lov ju.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0