and if I’d fall, would you pick me up.

träningen var en sån som verkligen lyste upp dagen. för det första var vi bara sju pers. och jag och annie var enda tjejerna. och vi hade finbesök. marcus piehl. han är så sjukt snygg och gullig. och han fick prova på en fredagsklassiker, 40x50. jag tror nog faktiskt att han tyckte det var lite jobbigt, tss. sen var mattis och rosman och badade så jag var tvungen att stajla och visa att jag klarar klätterväggen, när inte ens klas gjorde det, hihi. men träningen gjorde både min och annies dag. allt blir så mycket bättre när man faktiskt klarar av serien och ligger rätt. vi låg en halvsekund snabbare typ hela tiden. så bra!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0