and i try, i try, i try, i try, but i can't help but dreaming.

herregud. träning imorse. tråkig som vanligt. sen skolan. också fruktansvärt tråkig. fast musiktillägget hade konsert och den livade upp väldigt. lukas är verkligen sjukt sjukt bra. så är det bara. efter skolan tänkte jag att jag skulle gå och fika och läsa kemin. skolan slutade vid tio över tre. jag skulle bara dumpa lite grejer i simhallen först. när jag gjort det så är klockan redan halv fyra. då skulle jag gå till stan och gå tillbaka och däremellan hinna fika och läsa kemin någorlunda seriöst innan träningen började vid kvart i fem. alltså skulle jag kanske få 40min på mig att läsa. inte särskilt värt. så det slutade med att jag satt i simhallen och läste. hmpf. 
träningen var tråkig. eller pinn var ganska kul. jag äger på att stå på knä på bollen. iih. men vattenpasset ska vi inte ens prata om. vi var åtta från början och slutade som fyra. jes. och ett pass på 5300. och andreas gick hem och vi hade martijn. vi vet liksom inte om vi ska snacka svenska eller engelska med honom, så det var ganska kul. fast jag och anna hade roligt på 1500 arm.
"nu har vi kört en tredjedel."
"neej, vi har ju kört längre. 600 är ju mer!"
"haha! vi har ju kört 2x200 och en hundring xD!"

imon blir det kemi. jag tror faktiskt jag kan det. men med min vanliga tur lär jag väl faila. men jag hoppas som vanligt på det bästa ^_^ och jag läääängtar till fredag. BARA ett pass kvar att avverka i bassängen. mja, ett fyspass också. suck.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0