Where were you while we were getting high?

jag är sjukt taggad nu. jag fattar knappt att vi åker om en vecka. om en vecka precis sitter vi antagligen på heathrow och inväntar ombordstigning för trettontimmarsflighten. om det nu inte strular med det här med strejken och så. men hallå. vi kan ju inte deppa ihop i förväg. som mamma sa, får vi fira jul i arlandabyn är det väl bara att gilla läget och göra det bästa av det? vi är ju trots allt närmare 40 pers!

idag tränade jag inte imorse, vilket kändes gött med tanke på skicket på min hals. istället sov jag lite längre och sen åkte jag och skrev kemiprov. eller nja, det var väl egentligen inte så bra. men jag är ju GLAD över att jag inte var den enda som satt och såg ut som en fågelholk första kvarten av ringa åsynen av första provsidan. åh. vi ska kollektivt skälla ut niclas på måndag. som fan! resten av dagen var lite lam. det var rätt roligt på fysiken. ALLA var trötta och mats fattade inte "krulligt hår och mustasch". hihi!

ikväll har jag pluggat lite och chillat mest. lyssnat på musikhjälpen och plockat fram mer prylar att packa ner. ååh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0