O, helga stund för världen.

det finns verkligen inte nåt finare än att vakna upp i världens bästa säng på lustigkullegatanvägen. och det gjorde jag imorse. fast jag dog lite under duntäcket. värme, liksom. hihipuss. fast sen var jag tvungen att säga hejdå. jag är allergisk mot avsked. det är därför jag gråter. bara därför. men en månad går fort, ja? <3
sen åkte jag hem i femton minus och hämtade mamma och mormor och vi åkte och åt julbord. mumma. och sen blev det lite fin julklappsutdelning och jag fick min efterlängtade kopp. den ska jag använda flitigt när jag blir ensam i vår. ju. måste köpa lite mumsigt te först. försenad julklapp, kanske?
efter vi lämnat mormor åkte vi till julkyrkan och sjöng med i o helga natt. den är rätt så mycket världens finaste. faktiskt. speciellt om nån med riktigt cool, mörk röst sjunger den. typ cimon i paradise hotel. hihi.

imorgon blir det julafton nummer två. nummer ett var ju idag. men imon blir det med nya familjen. det gör inte så mycket sålänge jag inte missar gossip girl!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0