Like a bittersweet sensation.

åh. jag är verkligen sjukt förkyld. jag hatar det.
och skolan var chill. jag och honey kom tidigare för att göra klart kemirapporten. sjukt tråkigt. det slutade ändå med att vi satt och spelade spel. hihi. och ann blev otroligt exalterad av zatacka. hihihi!
sen hade jag mitt spanska-"test". gick väl sådär. men det lär ju knappast påverka mitt betyg? dessutom fick vi tillbaks nationella idag. åh, jag var så nervös. men tydligen hade jag mvg-, vilket räcker till mvg i slutbetyg. åhå!

och jag skippade träningen idag med. jag börjar sunka ihop lite, känns det som. illailla. fast jag var på kansliet och hämta grejerna vi ska ha med oss till värdfamiljerna. två honungsburkar, fyra t-shirtar, en bok och TOLV polkagrisar. herregudars! och väskan är maxvikt 20kg. amengrattis!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0