jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick, om du var på väg hit, eller härifrån.

jag blir verkligen sämre och sämre på detta. och jag som tänkt ta tag i mitt liv nu. och så bara ska jag åka iväg sådär. jag fattar knappt att det är en vecka kvar imon! <3

i söndags var det distansjakt. hej, vad kasst man kan simma. ärligt talat. en 200med på 2:55 och först en 2oofr i makligt behagligt tempo på 2:30.6 och sen efter minimalt avbad och omtagg pga av uruselt resultat en likadan på 2:30.3 med kopiös syra efter 75. urk. hata. jag vill sprinta!
dock har jag blivit ruggigt förkyld, men var ändå och tränade igår. och om jag har klagat på tidigare pass var det INGET emot gårdagens. 200-175-150 ner till 25. fem gånger. en fart 1, en fart 2 två fart 3 och en fart 4. och samma simsätt rakt igenom. DÖDA MIG!
men vi fick iaf veta allt om spanienresan. mumma! jag längtar som fan. det kommer verkligen bli alla tiders. jag och tretton samhällare, woho!

idag var jag ännu mer förkyld och hade lite feber till på köpet. jag som aldrig har feber. så jag drog till skolan, chillade järnet och var på lektionerna. sen åkte jag hem och pluggade och hoppade träningen. jag skippar nog morgonträningen imon med. känns sådär värt att gå upp, liksom. jag hostar ju sönder min hals lite lätt. så jag pluggade faktiskt kemin. inte för att jag kan det, men ändå! men jag skulle VERKLIGEN behöva ett lycka till. det är ju inte så att mitt betyg hänger på det...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0