Is there so much hate for the ones we love?

åh. jag har precis haft mitt livs värsta dag. jag som trodde att det var i somras när jag kom hem och fick veta. men icke. jag klarar inte ens att berätta. tur att mascaran var vattenfast. jag trodde jag skulle fixa det. nej. inte. jag orkar inte mer. hemresan var värsta nånsin. jag ska aldrig mer köra bil. inte om det blir såhär. jag kör uppenbarligen helt värdelöst. inte konstigt att ingen vill åka med mig. jag orkar inte mer. jag vill inte ens åka längre. till sydafrika. men jag måste ju. allt är ändå packat nu. jag orkar inte. jag vill mest lägga mig ner på golvet och dö. för jag orkar inte gråta mer. jag vill inte att det ska vara såhär. förlåt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0