I wish you'd stop ignoring me, because you're sending me to despair.

åh. jag har blivit dålig nu. jag bara lägger ner allt om mitt liv, woho.

hursom så var helgen trevlans med bongo och jens och jacob och honey och pizza och [ingenting]. värt som fan. härdanefter ska jag jämt gå på bongo. sen var jag med mam på bio och såg luftslottet som sprängdes och sen var jag julvärd och frös fast i marken och sålde lotter på stan. mums på helgen, faktiskt.

igår var mördardag. jag är så opepp på skola just nu. och träningen var döden. 4x100fj start 2:30 max. och så fick jag eriks kick rakt i fejset och svalde ungefär en kubik vatten. mysigt. jag har nog aldrig fått en så fet kallsup. nånsin. urk.
och idag var jag tröttare än vanligt. och ryskan var rätt lam och projektarbete är rätt ovärt. fast vi hittade en hemsida som visade sig påvisa ungefär exakt det vi håller på med. lyckat! och vårt resultat kommer bli på en miljon sidor ungefär. och biologin bara dör jag på. jag har inte en jävla aning om vad en gensond eller nåt sånt alls är. jag kommer så få VG i biologi a. och det är ILLA! och nu är jag trött som fan. och det är träning imorgon, ohja. fast sen ska jag hem och chilla och kolla julkalender och sova. och sen skriva biologiprov. jag skulle VERKLIGEN behöva ett lycka till just nu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0