I like the sense of speed, and I like the sense of you, maybe you like me too.

min hals dör verkligen. jag hostar mig sönder och samman ungefär.
skolan var riktigt ovärd. ryskan var mest tråkig och vi blev knappt förhörda på de fyrtio glosorna jag råpluggat på. då blev jag sur. fast det var roligt när man skulle skriva att terroristen var i afghanistan. hihihi!
och svenskan var tråkig och gunilla vägrar ha champagnefrukost för oss på studenten.  illa.
fast sen på fysiken var vi bara åtta pers så mats lät oss gå dirr. gött. så jag drog hem och gjorde klart biologin och sen åkte jag till jönkan och nu bakar vi pepparkakshus. woho!

imorgon blir det julbord och julafton med mam och mormor. och nu fck jag ont i magen. och fan vad det närmar sig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0