Goodnight sweetheart.

åh. det var längesen jag skrev. dåligt av mig. men äh!
i onsdags var det winnerbäck i kinnarps. underbart. vackert. fint. jag dog lite. och joz och jens och lustig-david och nån ny snubbe vid namn jocke och som var ultramoderat. men det var trevlans, ohja.
torsdags var inget speciellt egentligen. jag var mest jättetrött i skolan och sen på träningen hade martin släpat sig ner och det var najs som fan. och vi körde en femtia spurt och jag hade faktiskt 30.3. vilket ju är bra. jag kanske börja återfå min form igen? vi får se imon på distansjakten.
igår var mys. morgonträning och lucia. sen skola och 40min ryska och lucia. och sen åkte jam hem en sväng innan jag drog till jönkan. och jens. älsk. vi var på ny måne och vi bakade pepparkakor och failade glasyren. men det var mys. och jag blev så glad för julklapparna. en 50x70-tavla <3 och världens finaste armband <3 älsk.
idag har jag och mam varit på stan och köpt diverse prylar. och juste. igår fick jag veta att vi ska till spanien med spanska steg fem. SUCK THAT, lilla gruppen! fast tur för rektorn. annars hade vi kört henne som piñata, säger bara det!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0