and the problem is to say goodbye to you.

åh. imorse åkte ja goch tränade efter att ha fått skrapa ruto trots motorvärmare. jag tror att det kan vara nåt fel på den. hmpf. och i simhallen var alla simmare och noll tränare. VÄRT! så eva fick halvträna oss lite. sjukt tråkigt och jag pallade inte ta i knappt. och trångt, som alltid. kul att vi ligger sex pers på fem meter och killarna är fyra på tio meter. BRA!
sen åkte jag hem igen och sov gott och sen hoppas jag att jag nog fixade åtminstone vg+ på biologin. men man vet ju aldrig, som sagt.

på vägen hem från skolan var jag duktig och lämnade in mina trasiga skor, bytte batteri i min döda klocka, fyllde på mitt busskort och köpte en fin klänning! håhåjaja.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0