You have never been in love until you've seen the sunlight thrown over smashed human bone.

idag drog alla lektioner igång enligt schemat. alltså började jag med sovmorgon till tjugo över tio. bättre än så kan det knappast bli. dock så var ju inte lektionerna riktigt lika roliga och inspirerande. svenska och det första vi gör är att få en bok av franz kafka att läsa en tredjedel i till i morgon. woho. fysik b är inte heller nåt vidare. dock var spanskan rätt rolig. kan nog bli rätt trevligt, tror jag faktiskt.

efter skolan åkte jag till onoff för att hämta min nya mobil. jag blev kvar en timme. tur att killen som hjälpte mig var trevlig. så nu, efter MYCKET om och men och två misslyckade mjukvaru-uppdateringar, ska jag få en ny likadan mobil. om en vecka. YES! jag ville ju kanske ha den nu? men nä. de älskar verkligen mig på onoff. jag bara kommer insläntrandes och klagar på typ allt. jag bara känner hur jävla jobbig de tycker jag är.

sen var träningen mest hemsk. men jag gillar militärerna. lagom kvällsnöje efter träningarna. och blä. morgonträning imorgon. för första gången sen i maj. men petra älskar vi. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0