We die only once.

jag vet inte hur dagen var. ryskan var bra. det lutar nog åt att vara mitt favoritämne för tillfället. idag lärde jag mig "hej, jag heter..." och "vad heter du?". sen varjag hos en psykolog för första gången i mitt liv. jag hoppas att det hjälper mig att reda ut all jävla skit jag bär på. det känns så, åtminstone. men ja. om jag ska lipa lika mycket varje gång kanske det är onödigt att gå dit?
träningen ikväll vartung. mina biceps kännslite som bulldeg. och så har jag sjukt ont i höftböjaren. jag kan knappt dra runt i vändningen. härligt. och det är rätt kul att hot verkligen funkar. vi har nog aldrig simmat så bra som när anders hotade med att börja om från början om nån gjorde minsta antydan till att stanna.

imorgon blir det nog en rätt händelserik dag. jag har morgonträning, projektarbetesfilmning, vanliga lektioner och sjöundersökning att se fram emot. mycket lyckat, hoppas vi på.

och jag saknar dig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0