Tides that I tried to swim against.

åh. min mobil är äntligen igång och tankad till bredden med musik. nu ska jag bara sitta och lägga till lite ord i t9. eller nä, jag får ta dem som de kommer. alltså kommer jag vara lite långsammare än vanligt på sms, men ni får väl hålla till godo ändå.

jag har lyssnat sönder fix you. jag fattar inte att jag fortfarande börjar gråta nästan varje gång jag hör den. när det var coldplay-dokumentären på tv speade de den och jag och mamma satt och pratade och jag började gråta. jag orkar inte. jag vill vara på stadion nu. jag vill gå på konsert nu. jag vill inte vara hemma nu. jag vill inte plocka upp och isär datorer. jag vill att allt ska vara bra. jag vill ha tillbaka början av sommaren och emmaboda. <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0