take me when I come. touch me so I come.

låt mig dö lite.
alla emmabodabilderna blev så jävla fula. och "alla" ligger uppe på facebook. BRA.
jag vill inte vara hemma just nu. är det ingen som har en säng över som jag kan sova i fram tills fredag?
monde yeux kommer till stadsfesten. som jag antagligen kommer få gå själv på. min vanliga tur <3
jag vill nästan inte åka till falkis. vet inte ens om jag vill fortsätta. det är inte roligt. men jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE börja träna ordentligt nu. såhär kan jag inte hålla på.
mina armar och ben ser förjävliga ut. jag har en miljard blåmärken och myggbett och småsår. fast de såren läker väl så småningom. småsår läker fortare än köttsåret på insidan.
imorgon åker vi till jönkan och handlar massa nya prutlar. en ny dator, till exempel. och en ny trådlös router. hoppas jag kan få spotify att funka nu då.
hoppas jag kan köpa min mobil snart med. jag vill verkligen ha en fin, ny och FUNGERANDE mobil nu. jag behöver det. materialistisk tröst.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0