please don't look at me, please just let me be.

woho. morgonträningen var lika förutsägbar som alltid. men istället för att duscha så käkade jag lite frulle och sen kom honey och vi fixade till vårt projektarbete. sjukt bra. så nu är vi klara. typ. och mina starter är rätt hyfsade ändå och honey kan döda folk med kickarna.

efter skolan sen åkte jag, honey och saba ut till stugan och tog vattenprov och fiskade efter plankton och hade oss. och de andra var fega, för det var kallt och blåste stormbyar, så jag fick vara den modiga och vada ut tills jag hade vatten till mitten av låren. INTE varmt, kan jag säga.

åh. jag borde plugga. ungefär allt. ryska, spanska, SVENSKA (jag hatar franz kafka!), matte, BIOLOGI(!!!), kemi och fysik. ungefär allt. jaa. tur att jag har sovmorgon till halv elva imorgon då. då ska jag sova!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0