Please call, please be a part of my life.

jag var ju tvungen att gå upp och träna idag. hemsk. två gånger blocket. jag har aldrig riktigt fattat nån av övningarna. man drunknar på delfinandning och får ont i svanken på calellakickar. jag dör lite. dessutom är det ju större chans att folk gör rätt om vi inte behöver köra så jäkla långt av alla varje gång. jag dör. och sen var det tvåtusen. död. mina armar.

jag städar mitt rum för fulla muggar nu med. främst mitt skrivbord och min bokhylla så vi kan börja lite smått att switcha rummen. jag har så jäkla mycket skit. jag råkade suga upp en öronpropp sen hultan och en tioöring i dammsugaren. och jag har hittat säkert tusen spänn i mynt. banken imorgon => rich bitch! sjukt najs.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0