No one laughs at God on the day they realize that the last sight they'll ever see is a pair of hateful eyes.

åh. jag avgudar min nya mobil. den är så vacker. ni anar inte! freaking awesome ären!

och idag var det varmt. helt sjuktligt. fast jag orkade masa mig ut och sola först vid fyratiden. då temperaturen sjunkit till lite mer human. om nu tjugofem grader räknas som humant...

imorgon drar jag till falkis. som alla andra år. jag vill nog egentligen inte. men ja. jag får väl se det som... intressant. jag kan inte komma på nåt annat ord att beskriva det med. vi får väl göra det bästa av det. antar jag.
och jag hoppas att en vecka hemifrån gör allt lite klarare och bättre. ger mig lite perspektiv? och inte bara hemifrån egentligen. på ett sätt är det ju fler än bara jag som behöver fundera lite, kanske.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0