Minus me, minus you, I think it's all because of you.

jag och joz och emma och erika och linus åkte in till eksjö och chillade på stadsfesten. det vart inte jätteroligt och markus hade ställt in het, så vi hade tre timmar att slå ihjäl innan backyard spelade. vi hittade gnugge och hängde lite med honom och hans superbonniga polare. gnugge var ju i och för sig också bonnig. och han hade inte förändrats ett dugg sen nian. möjligtvis att han skaffat körkort då. efter att backyard spelat åkte vi hem, jag körde hem joz till jimmy och linus hem till sig. sen tog jag en sväng förbi eken också.
imorse vaknade jag av flyttlass. allt är så definitivt. sen åkte vi ut i skogen och letade eklöv till min krans imorgon. jag ska ju simma tvärs genom bassängen och se ut som ett träd till absolut ingen nytta, till imse personliga nöje. jag dör. strax ska jag till eksjö igen. promoe och monde yeux ska vi se. finemangers!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0