ladda din ipod, ladda den med stråkar och med sorg.

tung dag. jag känner mig så trött, matt. imorgon kommer var ännu värre. för att inte prata om hur jäkla trött jag kommer vara på fredag efter två dagar i göteborg och en morgonträning. döden! dock ser jag (och uppenbarligen alla andra också) fram emot göteborgsresan. vi hade en ganska livlig, och för den delen underhållande, diskussion om vad vi ska hitta på på onsdagskvällen. alla vill festa. tamara skulle nog ta med en trelitare vin. hihi. mys!

träningen var rätt chill. mest fart två med lite tryck på vissa tjugofemmor. gött. jag har nästan fått tillbaka min form nu? jag matchades mot erik och jocke på lagkappen och fick inte stryk med mer än en meter. bra bra!

och jag hatar biologi och kemi och fysik och det mesta i skolan just nu. plus att jag upptäckte att jag slarvat bort min formelsamling till någon. min älskling ju. hur ska jag nu klara mig? (dessutom kommer jag ju få kravbrev i vår sen...)

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0