It's like ten thousand spoons when all you need is a knife .

första skoldagen. sista året. om tio månader tar vi studenten. ångest, någon?
trevlans att träffa alla som man inte träffa på hela sommaren. och ytterst intressant att se alla som INTE kommer ihåg sina skåpkoder. jag kunde min, det satt i handleden. också väldigt intressant att se alla nya ettor. de såg lite vilsna ut. lite.
dagen drog igång direkt med ett nytt schema och lite gammal och redan välkänd allmän info. sen blev det projektarbete för hela slanten. och jag och honey som är så oerhört effektiva gjorde både projektplan och tidsplan samt skrev i våra loggböcker. så nu har vi gjort arbete för två veckor framöver. eller fram tills vi kan få tag i en kamera som kan filma under vattnet. åh. vårt projekt kommer bli världsklass!

efter skolan och en sväng hemma var jag och tränade. roligare pass har jag ju varit med om. imse överträffar snart sig själv i tråkighet. massa hp som inte ens vart jobbiga med den vilan och sen massa sånna där benspark mot kanten och sen voltvända på signal. hemskt. x antal krockar lite här och var med lite alla möjliga. åhsåroligt! men kvitt eller dubbelt är roligt. kul att jag underskattade mig själv med åtta tiondelar på 25fj. 15.4 är inte helkass, ändå!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0