I'd read your future, but it's written in the past.

jag var och tränade första passet i kortbana och klorvatten på två månader. inte överdrivet jobbigt. men man känner att man inte RIKTIGT är i toppform, precis. en tvåhundring max tid och puls på 2:31.4, liksom. men tiderna finns väl där om jag tränar på lite och håller mig frisk. förhoppningsvis. därför jag bara ska träna och inte tävla nåt innan tiomanna. komma i form, mitt livs form, till sydafrika. efter det är det ju slut. sorgligt. att på onsdag börjar jag sista året i skolan. det innebär en form av slut. vad jag ska göra sen vet jag ju inte. och efter sydafrika är det ju bara vårterminen ut. sen kommer även simningen vara ett avslutat kapitel i mitt liv. SHIT, jag fick precis världens ångest. vad ska jag göra av all tid?! och så får jag ju typ inte äta nåt onyttigt alls. för annars kommer jag ju se ut som jens dirr. åh, hemska tanke. jag vill inte att allt ska ta slut...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0