I know when winter ends, I will be long gone.

jag blev väckt av telefonen. gud så härligt. särskilt när jag inte har nån röst alls. känns som festivalsjuka på stämbanden? sen kom m&p hem och jag och mam åkte till jönköping och shoppade loss. vi hade med oss stooooora plånkan, dessutom. så nu är en brödrost, två dammsugare, en matberedare och diverse annan shit inhandlad.

pap hade varit snäll och framkallat mina festivalkort. mums, vilken skärpa! mums, vilka fina motiv! helt fabulous, ungefär! och tydligen skulle min mobil redan ha kommit nu, men icke. jag ska åka ner och beställa den imorgon. leveranstid på ett dygn? jag kan få den innan falkis? jippy!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0