Guns were made for disturbing the peace.

jag glömde nog skriva igår. eller jag hade väl mest inte tid. skolan tar ju tid. och sen var det träning och tidig läggtid.
och idag gick jag upp och tränade igen. jag och anna konstaterade att tio timmar är lite för lite mellan passen. man hinner knappt sova när man ska äta och sådär också. jobbigt. och skolan var inget att prata om. för lite sömn och lite för mycket ultra tog ut sin rätt och jag var en hårsmån ifrån att somna på ryskan. och svenska, kemi och fysik är ju inte heller särskilt upplyftande. jag dör.
sen gick jag ner på marknaden och mötte upp moa. vi köpte munkar. fast hon tål inte munkar, så jag köpte en till henne ändå, eftersom hon aldrig smakat, och hon fick slicka av choklad-strösslet. mumsigt. och jag smällde i mig två munkar. tjockt!

snart ska jag fixa mig lite och sånt. och sen dra till eksjö stadsfest med emma och jozy. och köra biiil! mys!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0